niedziela, 9 marca 2014

Wielkie Sianie 2014 :)

"Nadeszla wiekopomna chwila..." W końcu marzec i mogę siać, siać i siać :)
Z uwagi na to, ze podjełam pracę mam na te sprawy mneij czasu niżw zeszłym roku co ma także swoje dobre strony, bo podchodze do tematu stopniowo i nie tak nachalnie, jak w zeszłym roku.
Plany na 2014:


  • Zioła : 
    • bazylia...duzo bazylii na parapecie, na balkoniei takze na działce ilosci hurtowe do zrobienia duzej ilości bazylioweg pesto :)
    • oregano - moze w troche mniejszej ilości niz bazylia, ale takze sporo
    • mięta, lubczyk, szałwia, tymianek - zimują na balkonie i czekam na przebudzenie :)
    • rozmaryn - zimuje w domu
    • estragon - w planach zakup sadzonki
  • Warzywa i owoce :
    • 3 odmiany pomidorów ( wysiane do skrzynek). Tak ja pisałam w podsumowaniu porzedniego sezonu na balkonie pozostawę niewielką ilość sadzonek, ale za to w duzych donicach. Wiecej zasadzę na działce i u teściowej :)  Zakupiłam następujące odmiany  
      • bawole serca, 
      • wysoki wczesny, 
      • odmiana karłowa balkonowa
    • papryki : 
      • ostre wysiane  nasion zebranych z zeszlorocznych balkonowych owoców
      • słodkie - wysiane z zakupionych nasion
      • dodatkowo wszystki rozne inne egzotyczne sadznki, jakie uda mi sie kupic w maju :) 
    • sałaty
    • szpinak
    • rukola
    • roszponka
    • czosnek
    • truskawki pnące - czekam na wybudzenie
    • poziomki - kupione i wysiane nasiona do skrzynki....
    • i wszystko inne, co spontanicznie mi przyjdzie jeszcze do głowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz